Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بيوگرافي، روزبه بماني، روزبه بماني زندگينامه، خواننده ايراني بيوگرافي، روزبه بماني، روزبه بماني زندگينامه، خواننده ايراني

وبلاگ به روز و تخصصی موزیک

مروري بر بيوگرافي روزبه بماني شاعر، ترانه سرا و خواننده تواناي ايراني (بخش دوم)

 

حضور روزبه بماني در تئاتر

روزبه بماني كه به گفتهٔ خود در دوران نوجواني نيز تجربه‌هاي زيادي در حوزه هنر تئاتر داشته ‌است و در نمايش «كسي نيست همه داستان‌ها را به ياد آورد» به نويسندگي محمد چرمشير و كارگرداني رضا حداد در ماه شهريور و مهر ۱۳۹۳ در تماشاخانهٔ ايران ‌شهر به ايفاي نقش پرداخت. اين نمايش پيش از اين در سال ۱۳۸۲ در تالار قشقايي مجموعهٔ تئاتر شهر به صحنه رفت و پس از آن نيز در كشورهاي مختلف اجرا شد.

حضور روزبه بماني در سينما

روزبه بماني سال ۹۴ در فيلم سينمايي ناموفق «ربوده شده» به كارگرداني بيژن ميرباقري و با حضور نيكي كريمي به ايفاي نقش پرداخت. در اين فيلم سينمايي كه دوست و همكار قديمي وي عليرضا افكاري نيز حضور داشت، تعدادي از ترانه‌هاي خود را در لابلاي فيلم و با صداي خود اجرا نمود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/13 ساعت: ۲۱ توسط:soul-gorgan-track :

مروري بر بيوگرافي روزبه بماني شاعر، ترانه سرا و خواننده تواناي ايراني (بخش اول)

 

روزبه بماني (متولد ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران)، شاعر و ترانه‌سراي و خواننده تواناي ايراني است. او فعاليت هنري خود را با كمك بهروز صفاريان، آغاز كرد و سابقه همكاري با هنرمندان نامي ايران از جمله گوگوش، احسان خواجه‌اميري، علي لهراسبي، كاوه يغمايي، محمد اصفهاني، داريوش اقبالي، رضا يزداني (خواننده)، محسن چاوشي، محسن يگانه، فرزاد فرزين، مهدي يراحي، سينا سرلك، هلن، كامران و هومن، رضا صادقي، مهدي يغمايي و عليرضا عصار را در كارنامه خود دارد. روزبه در خانواده‌اي متولد شد كه هيچ پيشينه هنري ندارد، اما به گفته خود او به هنر علاقه‌مند است. او در جواني فوتبال را به طور جدي دنبال مي‌كرد تا جايي كه به اردوي تيم ملي جوانان ايران دعوت شد. اما او فوتبالش را ادامه نداد و به تحصيل در رشته مهندسي متالوژي مشغول شد. پس از مدتي از تحصيل در اين رشته انصراف داد و دانشجوي رشته مهندسي نرم‌افزار شد. در ادامه وي به تحصيل در رشتهٔ ادبيات فارسي پرداخت، اما پايان آن نامشخص است. روزبه بماني ازدواج كرده و متاهل است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/13 ساعت: ۲۱ توسط:soul-gorgan-track :